84% של הנאות (צילום: צבי רוגר, דוברות עיריית חיפה)

 

סקר שביעות רצון שהופץ לאלפי חברי Prime Club, לראשונה מיום הקמת המועדון, מעלה כי תיירות ותרבות - תרבות הבמה וגם תרבות האוכל - הן התחומים המועדפים על אנשי המאיון העליון, בכל הקשור להטבות המועדון. חברי פריים קלאב ניצלו בשנת 2014 הטבות רבות בתחומים אלה ואחרים, ויש שעשו זאת כמה פעמים. רבים גם נהנו מהאירועים שהמועדון ערך או היה שותף להם. ברם, לא מעט נעדרו, איש-איש וסיבותיו שלא נרחיב עליהן כאן, אך הלקחים נלמדו ונלמדים במטרה לאפשר נגישות ליותר משתתפים בשנה הבאה.

 

מתוך הסקר

תיירות ותרבות (וציד לווייתנים)

מתוך הסקר, שנערך במהלך חודש אוקטובר האחרון וזכה להיענות עצומה מצד החברים, נמצא כי שיעור גדול מהמשיבים (84%) נהנו השנה ממגוון הטבות המועדון, וחלקם עשו זאת 2-5 פעמים. לשאלה במה היו רוצים חברי המועדון להרחיב את מגוון ההטבות, השיבו כ-58 אחוזים כי יעדי הטיולים בעולם הם התחום המועדף עליהם. ביקוש ער נרשם לעוד הטבות בתחום המוסיקה והתרבות (50%), ושיעור פופולריות דומה היה גם למסעדות הגורמה והיין (49%). התחומים הבאים, לפי סדר העדיפויות, היו: מלונות יוקרה, תכשיטים ושעוני יוקרה, רכבי יוקרה, אופנה עילית ותחום עיצוב הבית.

 

תזמורת הקאמרטה הישראלית ירושליםתרבות. הקאמרטה הישראלית ירושלים (צילום: יח"צ)

 

המשתתפים התבקשו גם להעלות רעיונות להטבות בתחומים שלא צוינו בסקר, מה שהוביל לשלל כיוונים שבחלקם מעשיים וכבר שולבו בתכנוני המועדון. כך, לצד הטבות הקאמרטה הישראלית, ביקשו רבים עוד בתחומי התרבות והבמה כגון הצגות, מופעים, אופרה וקונצרטים למוסיקה קלאסית מחד, ובתחומי האמנות והתערוכות מאידך. חובבי הספורט, מצידם, רצו הטבות מתחום תרבות האופניים ואביזריהם, אחרים ביקשו הטבות לאירועי ספורט בכלל, והיה גם מי שהציע הטבות לכרטיסים למשחקים בחו"ל.

 

אנטארקטיקה antarcticaתיירות. אנטארקטיקה (צילום: יוסי נבון)

 

הטיולים הם תחום שפריים קלאב פעיל בו למדיי: רק באחרונה נוספו באתר המועדון הטבות חדשות לרומניה ולאיטליה, הוצעה הנחה נדירה של 50% להפלגה לאנטארקטיקה לצד ההטבה הקבועה לשפיצברגן בקוטב הצפוני, ובקרוב תפורסם הטבה אטרקטיבית ליעד אקזוטי ביותר. עם זאת, החברים ביקשו עוד מזה - מטיולים חוויתיים כגון שיט נהרות ועד לספארי בקניה, והיה גם מי שביקש הטבה לצייד לווייתנים... הפרקטיים יותר רצו תווי קנייה או הטבות למוצרים ושירותים לעסק ולמשרד, אחרים ביקשו עוד הטבות בתחום הנדל"ן, וחברה אחת הציעה הטבות לארוחות בוקר בבתי מלון.

 

תרבות ונטוורקינג

באשר לאירועי המועדון ולפעילויות שנערכו השנה, כ-32 אחוז נטלו חלק באחד או שניים מהם. לא מעט מהנשאלים הסבירו את היעדרותם מהאירועים בכך שלא הספיקו להירשם בזמן או שהמועד לא היה נוח. מבין הפעילויות נבחרות, 68 אחוז הצביעו על ימי עיון נושאיים בהשתתפות מרצים כפעילות המועדפת. פעילויות פופולריות נוספות היו סדנאות מצומצמות בהנחיית אנשי מקצוע מתחומים שונים (55%) טקסים ואירועים חברתיים וחוויתיים (45%), ומפגשי חברה אינטימיים בבית אחד מחברי המועדון עניינו רק 28% מהמשיבים.

 

Prime Club Awards 2014אירוע Prime Club Awards 2014 (צילום: ג'קי רבינוביץ')

 

גם כאן ניתנה אפשרות להציע רעיונות, וגם כאן הוביל תחום התרבות עם רבים שהציעו לקיים אירועי תרבות כגון סופי שבוע בהנחיית מרצים בנושאי תרבות ומוסיקה. בנוגע לתוכן המפגשים, בהיקף כזה או אחר, נחלקו הדעות בין מי שהציעו כנסים מקצועיים (בבית מלון, אולם כנסים וכדומה) לבין מי שמעדיפים דווקא כינוסים לא מקצועיים כגון אירועים בדגש על נטוורקינג – ובלבד ש"התוכן יהיה פיקנטי ומיוחד".

 

יוסי נבוןעמידה ביעדים. יוסי נבון (צילום: רפי דלויה) 

חותרים ללא לאות

יוסי נבון, מנכ"ל פריים קלאב, אומר כי "נתוני הסקר מוכיחים את מה שכיוַונו אליו מאז הקמת המועדון - גיבוש קבוצה משובחת ופעילה של חברים שתחומי העניין שלהם משקפים תרבות גבוהה וטעם יוקרתי. אני רואה בכך הצלחה ועמידה ביעדינו, אליהם אנו חותרים ללא לאות יום-יום זה שנתיים ומחצה.

"באחרונה אנו פועלים במרץ לקידום היעדים הללו, בשני מישורים: העשרת מעגל החברים באנשים איכותיים בעלי סגנון חיים מוקפד, ואני שמח לבשר שבעצם ימים אלו מצטרפים למועדון חברים מקבוצת 'YPO ישראל' מחזיקי כרטיס World Signia ובהם מנכ"לים, נשיאים ויו"רים צעירים ואיכותיים. במקביל, כחלק מתוכנית העבודה ל-2015, אנו במגעים מול גופים שונים במטרה ליצור סדרת אירועים לאורך השנה, ולצרף חבַרות שותפות שיעניקו לחברים הטבות חדשות ואטרקטיביות. חלקן, אגב, מוצעות כבר היום באתר המועדון".

 

צילומי הפניה: sydney g, photo rack ו-henri bergius (עפ"י cc)